|
OBCHODNÍ POMÍNKY
O ručně předených přízích obecně
U přízí je uveden údaj o množství v metrech nebo v gramáži nebo oběma údaji. Vzhledem k tomu, že vlna absorbuje vlhkost, může se gramáž v různém prostředí mírně lišit stejně jako se vlivem zobrazení na internetu může mírně lišit barva příze. Ručně barvená příze může při prvním praní mírně pouštět barvu, je třeba dodržet pokyny pro údržbu uvedené na adjustační pásce a výrobek prát odděleně. Prodej hotových přízí Každé přadeno má jinou váhu a délku, takže pokud máte zájem o menší množství, než nabízíme, sdělíme vám váhu a délku jednotlivých přaden. Přízi, která není ručně barvená, můžeme dodat i ve větším množství než je uvedeno v aktuální nabídce, pokud máme k dispozici dané rouno. Vzhledem k tomu, že každá barvící lázeň je individuální, nemůžeme u již upředené ručně barvené příze dodat větší než je nabízené množství, můžeme však podle vašeho požadavku upříst potřebné množství podobné příze. Zakázkové předení Orientační cena zakázkového předení za upředených 100 g příze se pohybuje v rozpětí od 150-250 Kč podle hustoty zákrutu, počtu pramenů příze a použitých efektů, k ceně je nutné připočíst náklady na materiál, případně barvení, pokud jej zákazník požaduje, balné a poštovné. Po obdržení emailové objednávky zašleme zákazníkovi návrh materiálového a barevného provedení a popřípadě vzorník rouna a dále návrh smlouvy o dílo spolu s odhadem ceny prací, materiálu a termínu dodání. Na přání zákazníka můžeme vytvořit vzorek příze. Poté, co zákazník písemně odsouhlasí smlouvu o dílo a potvrdí objednávku za dohodnutých podmínek, složí na provedení zakázky a na nákup materiálu zálohu ve výši 50% z předpokládané ceny díla. Při převzetí výrobku zákazník doplatí zbývající část kupní ceny. Podmínky prodeje Možnosti platby
Zboží zasíláme prostřednictvím České pošty jako obchodní balík, v den odeslání vám zašleme e-mail se zprávou o odeslání s údajem o přepravci. Při převzetí zásilky zkontrolujte, zda není výrobek přepravou poškozený a zda je kompletní, pokud shledáte nějakou závadu způsobenou přepravou, zásilku nepřebírejte, reklamujte ji u přepravce a informujte nás o tom. Dodaný výrobek zkontrolujte, a pokud zjistíte nějaké závady, neprodleně nás o nich informujte mailem nebo telefonicky, na pozdní reklamace nebude brán zřetel. Pokud bude nutné vrátit výrobek zpět, je zákazník ho povinen zabalit tak, aby nebyl při přepravě poškozen, v takovém případě bychom nemohli reklamaci uznat. Spolu se zbožím je třeba vrátit i fakturu a dodací list. Pokud bude reklamace oprávněná, budeme jí řešit opravou, výměnou výrobku nebo vrácením kupní ceny. Za vady vzniklé vnějšími okolnostmi a nevhodným používáním výrobku neodpovídáme. Pokud jste výrobek nezakoupili osobně, ale objednali ho přes internet na dobírku, můžete ho bez uvedení důvodů do 14 dnů vrátit, to neplatí o zboží zhotoveném na zakázku podle individuálních požadavků zákazníka. Výrobek musíte zaslat jako obyčejný balík, na dobírku nebude brán zřetel. Při vrácení výrobku do 14 dnů bez udání důvodu, je třeba
Obchodní i reklamační podmínky se řídí platnou legislativou (viz především § 7 a 8) Poštovné a balné Doplňkové služby Záruka, reklamace Záruka z případných vad na zboží může být uplatněna výhradně po dobu záruční doby. Záruční doba je 24 měsíců (není-li výslovně sjednáno jinak) a počíná běžet dnem zaplacení či převzetí zboží. Záruka se nevztahuje na opotřebení zboží způsobené jeho obvyklým užíváním, na poškození či nadměrné opotřebení zboží, vady způsobené neodbornou manipulací, nedodržením návodu k používání zboží, porušením obvyklých zásad užívání zboží. Záruka se nevztahuje na zboží, které zákazník opravoval nebo které bylo poškozeno zásahem vyšší moci. U věcí prodávaných za nižší cenu se záruka nevztahuje na vady, které byly označeny a pro které byla poskytnuta sleva. Výrobky zhotovené na zakázku je možné reklamovat pouze z důvodu kvality provedení, nikoliv pro materiál nebo barvu pokud zákazník sám dodá materiál. O reklamaci rozhodneme nejpozději do 3 pracovních dnů, zákazníka o rozhodnutí vyrozumíme e-mailem, pokud se nedohodneme jinak. Pokud má výrobek vadu, kterou zákazník zjistil již při převzetí, je povinen nás do 3 kalendářních dnů o tom vyrozumět písemně nebo e-mailem a uvést jméno a příjmení, bydliště, datum, e-mailovou adresu a popis vady. Pokud reklamaci uznáme, navrhneme zákazníkovi způsob řešení. Pokud má výrobek prokazatelně neodstranitelnou vadu, která zcela znemožňuje jeho užití, má kupující nárok na výměnu zboží za zboží stejné nebo obdobné jakosti, kvality a druhu. V ostatních případech má kupující nárok na opravu výrobku či doplnění. Situace neupravené těmito Obchodními podmínkami se řídí občanským nebo obchodním zákonem. |